lördag 1 januari 2011

God fortsättning alla!!

Fina nyårsklänningen!




Vi hade det jättemysigt igår kväll ihop med Anders, Lena och Viktoria!!
God mat, gott vin och goda vänner....kan det bli bättre!!
Samuel som vanligtvis är fruktansvärt kvällstrött höll sig vaken ända till 12-slaget för att få vara med och skjuta upp lite raketer....eller rättare sagt titta på när Anders och Bosse sköt iväg dem!


Så var det 2011!! Ett nytt år med nya förväntningar och nya löften......Har ni några nyårslöften förresten?
Jag har lovat mig själv att vara lite snällare mot mig själv.....tillåta mig själv lite mer tid till sådant som bara JAG vill göra....ingen har hindrat mig från detta tidigare heller utom jag själv....Är nog typskt kvinnligt kanske...:-)!!

Ha nu en fortsatt skön nyårsdag!!
Kram

Inga kommentarer: