torsdag 27 januari 2011

Älskade tulpaner.....



Har fått tulpaner i rosa och vitt fritt hemleverade till dörren idag! Bosses dotters klass säljer tulpaner för att få ihop pengar till klassresan. Klart som korvspad att man bidrar och tulpaner kan man inte få för många av....:-) Så det blir 2 buketter varje vecka för 90,-. Helt ok!!




Så var det torsdagskväll igen och sista arbetsdagen för denna veckan....tiden går så fort!! Hade tänkt måla lite ikväll men jag spar det till i morgon ...Ska sätta mig och virka färdigt ett par converse till mitt barnbarn Gabriel istället. Blir pyttesmå...:-)!!

Önskar er en mysig kväll!!
Kram

2 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

God kväll:)
Vad underbart med tulipaner!
Jag ska köpa tullisar till DD kommer tänkte jag ;)
Ha det gott! Kramar Erika

Camilla sa...

Hej och tack för fina kommentarer som värmer. Jag är så dåligt på att skriva tillbaka för tillfället. Sonen är allvarligt sjuk och kommer inte att bli bättre. Vi försöker vänja oss vid vårt nya liv men det är svårt.

Visst är det ljuvligt med tulpaner och vilket bra sätt att samla in pengar på!!! Fräscha tulpaner varje vecka direkt till dörren - wow!

Ha det gott - kram kram!