fredag 21 januari 2011

Ny new me....

Är totalt avslappnad och masserad...:-) Det var verkligen underbart!! Var ju som sagt första gången men ABSOLUT inte sista! Varför i hela världen har jag inte gjort detta tidigare???
Divya Spa och Wellnes ligger ute i Målsryd en bit utanför Borås och ser kanske inte så märkvärdigt ut från utsidan men insidan är desto mysigare! Varma färger, kuddar, tända orientaliska ljuslyktor och överallt hörde man musik.....lugn, suggestiv.....!
Fick helkroppsmassage i 50 minuter....hon tog i riktigt på djupet och löste säkert upp en del knutor ....Sedan var det ansiktets tur...först rengöring och sedan massage...Guuuuud så skönt!!!
Kan varmt rekomederas och det finns massor av olika behandlingar att välja på!!

Nu ska jag försöka ta min nymasserade, sega kropp och städa upp lite....Min mamma och syster kommer på fika snart så jag har lite att fixa med....!!

Vi hörs!
Kram

1 kommentar:

Monica sa...

Hej! Hittade hit via Drops design, där du skrivit något om nåt mönster...:)
Trevlig blogg du har!!
Hälsningar från Monica