torsdag 13 januari 2011

Hej allihop!!




I headern står det att min blogg ska handla om Familj, Inredning och Handarbete!! Så värst mycket handarbete har det väl inte blivit...typ inget....ja förutom de bohusländska revlingarna då!
Det ska det allt bli ändring på nu!


Har alltid älskat handarbete av alla de slag och har genom åren stickat mycket till både barnen och mig. Har virkat dukar och gardinspetsar och var till och med medlem i Atelje Margarethas broderiklubb ett tag där jag fick hem allehanda broderier. En del broderade jag med liv och lust och tungan rätt i mun, andra ligger fortfarande lite påbörjade i väntan på att bli färdiga.


Har massor av garn i olka färger och kvaliteter, stickor och virknålar i alla möjliga storlekar så det är bara att börja! Har i och för sig stickat en del i höst....just bohusländska revlingar men det skulle bli lite tjatigt om jag visar bilder på samma sak hela tiden.


Har lagt till några finfina handarbetsbloggar som jag har varit inne och tittat på för att få inspiration och motivation. Förhoppningsvis kanske jag också kan bidra lite med det i framtiden!
So keep on knitting girls!

Kram











Inga kommentarer: