fredag 14 januari 2011

Underbara fredag!!!



Bästa dagen i veckan...ja jag vet att jag sagt det förrut...:-)!  Så skönt att få sova lite längre och äta frukost i lugn och ro och hinna läsa tidningen. Värt varenda krona!!




Måste tipsa om ett otroligt gott knäckebröd: Wilmas knäckebröd som är ett ekologiskt knäckebröd bakat på surdeg med lite havssalt....sååå gott!! Finns i flera varianter och smaker, bla som knäckepinnar som är gott att ha till soppa.





Nu ska jag ta tag i livet! Ska röja lite och träna....i eftermiddag kommer Fredrik, Jennie och lille Gabriel på
fika....Då ska jag snusa på bebis...:-)

Vi hörs!
Kram

2 kommentarer:

Anna Sevo sa...

Kul att se din blogg, va duktig du är på alla vis :-) Är det något du inte kan ;-) Trevlig helg på dig önskar Anna Sevo (på marknad)

Hemma hos Märtha sa...

Hej på dig!
Det är vääääääldigt mycket jag inte kan....men jag är enveten av bara den!!
Det man inte kan får man lära sig..:-)
Kram