Häromdagen var jag inne i Blomsteraffären här i Sandared för att köpa en blomma.
Denna affär säljer sååååå mycket mer än bara blommor....så ibland går jag bara in där för att få lite inspiration...tittar runt en stund och sedan åker jag hem med huvude fullt av ideér...Slutar ALLTID med att jag tittar in där igen och förverkligar någon av dem....:-)!
Fyndade igår...:-) Sist jag var i blomsteraffären frågade jag om de hade några äppellådor att sälja....de hade de inte tyvärr....men ägarinnan sa att hon skulle kolla hemma om hon hade någon över...och det hade hon..:-)
Fick köpa den för 50,-...nästan gratis!!!! LYCKLIG!!! Det är inte vilken äppellåda som helst....den är ifrån Kivik..:-)
Blir perfekt i kontoret som en hylla till alla inredningstidningar som jag har liggandes lite överallt här hemma!
Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska måla den vit eller om den ska få vara träfärgad....Fräscht med det vita, men det kan bli för mycket av det...eller?
Köpte också en söt liten växt i en bur av ståltråd.....! Den kommer, trots att den är äggformad, få stå framme året runt!
Var även inne på Prillig och fyndade lite till....bilder kommer senare...:-)
Idag ska jag köra den vanliga fredagsstädningen, försöka fixa till gardinen till kontoret och mysa med Samuel...ja vi myser väl hela dagen egentligen.... Att få vara hemma så här en dag i veckan är verkligen lyx!!
Vi hörs senare!
Kram