måndag 11 april 2011

Mera blommor.....

Idag stannade jag till vid Blomsterlandet igen och köpte lite mer växter.....






Kan inte få nog av dem nu när det börjar våras ute!!






Köpte även några plantor med kryddväxter: Rosmarin, Oregano, Timjan och Citronmeliss.





Planterade ner dem i en stor zinkbalja...perfekt att gå och repa lite när man behöver!

Älskar våren som den är nu...med all grönska och blomster.....!!! Underbart att komma hem från jobbet och bara vara....njuter!!!!

Ha en härlig måndag!!
Kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om att våren är underbar! Så fint det blev med planteringarna i zinkkrukan/hinken! Snyggt att ställa allt tillsammans! Ha det så bra! Kram Maria

Lantliv och Loppis sa...

Härligt med alla vårplanteringar!
Visst är lavendel underbart?? =)
Ha en fin kväll!
Kram Ellen

Martina Andersson sa...

Önskar dig en underbar Tisdag Kram Tina

mariaikos sa...

Tack för awarden! Kul att bli uppskattad.

Jag blir så avundsjuk på dina härliga vårbilder, här är det bara smutsig blöt snö som tinar. Ja solen värmer ju skönt i alla fall. Många här i norr gillar den här tiden men jag är ingen friluftsmänniska så jag vill ha bort snön.
Kram!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilka härliga vårkrukor! Älskar murgröna, jag har planterat ut dem i trädgården och de har överlevt flera vintrar. Kanske därför jag är så förtjust i dem, för att de är så tåliga??? ;0)
Ha en fin kväll!

Kram Emma

Miruschka sa...

Håller med Maria, blir avundsjuk när jag ser hur "vårigt" ni har det där nere.
Men snart kommer våren till oss också, men det känns som en evighet innan all snö är borta!
Sov så gott.
Kram♥

Marias Collage sa...

Åh så fint! Friskt, grönt och fräscht som ett vårregn!
Kram Maria