torsdag 21 april 2011

Green Gate...

Var nere i butiken Hemma hos oss häromdagen och fastnade för 3 superfina burkar av Green Gate....så fint blååååååå...min favoritfärg.........Fanns även en brödkorg i matchande tyg som jag tror att jag får åka ner och köpa i nästa vecka...:-)



När påsken är över så ska jag "sommarpynta" köket.....byta gardiner och lite annat och dessa burkar kommer att passa perfekt på hyllan.




Var även en liten sväng hos Prillig och köpte lite nytt....ska visa senare....




Är riktigt lyxigt att ha 3 mysiga butiker så nära: Prillig, Hemma hos oss och Blomsteraffären som kompletterar varandra så väl...Behöver inte bege mig så långt för att hitta det jag vill ha..:-)

Ska packa färdigt nu och handla allt som ska med i helgen. Har även packat ner en bok och lite handarbete...Ska göra färdigt några beställningar på Conversen och börja på en Pippi-tröja till minsta barnbarnet Gabriel.....

Ja Gabriel, förresten, ska döpas på söndag....och då hade vi redan bokat och betalt turen till Lidköping.
Så på söndag morgon efter frukosten drar vi hem igen, utan husvagnen, duschar och gör oss i ordning här hemma och går på dop....sedan bär det av tillbaks till Lidköping igen....Tur att vi inte ska åka så långt...:-)!

Nu ska jag logga ut och nästa gång vi hörs är i Lidköping...(ja datorn följer såklart oxå med...:-)...)!!
Kram och glad påsk till er alla!!!

6 kommentarer:

Miruschka sa...

Jättefina burkar, får en att tänka på sommar och sol:)
Naturligtvis måste du ta med datorn, annars är man en halv människa;)
Ha det bäst!
Kram♥

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen! Jag ääääälskar den nya blå serien från Greengate, har själv köpt en fyrkantig keramikkruka (till köksredskap egentligen tror jag) i samma serie och känner att jag måste komplettera med mycket, mycket mer. =0)
Ha en fin helg!

Kram Emma

mariaikos sa...

Fina burkar du köpt. Har sett att det finnns mycket fint i den där blåa färgen av Green Gate produkter, när jag var in i min favvobutik här så visade ägaren deras nya saker i en katalog. Bl.a jättefina kuddfodral o kökshandukar.
Kul att få gå på dop.
Glad påsk!

Marias Collage sa...

Superfina burkar! Älskar den nya blå serien från Greengate, men har inte införskaffat nåt ännu (tyvärr). Riktigt snygga :O
Vad lyxigt att ha tre härliga butiker nära! Att bara titta ibland är ju också skoj, fast man vill ju gärna handla lite med såklart!
Hoppas ni har det gott i 1:an ;) Kul att komma iväg!
Glad Påsk-kramar Maria

♥ Carina ♥ sa...

Så gulliga burkar. Jättefina!!
Vilket lyx att ha så nära till så bra butiker :)
Hoppas du haft en fin påskhelg. Vädret har verkligen visat sig från sin bästa sida (inte bara hos oss tror jag)
Kram

LyckligaPraliner sa...

Fina burkar! Hoppas påsken varit bra! :)