torsdag 7 april 2011

Torsdag....

Denna veckan har det varit tunt med inlägg härifrån....Har varit så trött på kvällarna att jag helt enkelt inte orkat!! Verkar som att alla man pratar med oxå är trötta så det beror nog på att vi behöver sol och värme...och det SNART!!! Blåser storm ute idag men solen tittar i alla fall fram...alltid något!

Idag fick jag en lite rolig sak av en jobbarkompis.....en liten citrusfrukt där kärnorna redan har grott inne i själva frukten??





Ser nästan ut som en alien....:-)
Ska plantera lite frön i en kruka så får vi se vad som kommer upp!


Har inte kommit så långt i kontoret som jag hade hoppats....ska försöka ta tag i det i helgen....men här är lite bilder på det som är på plats.














Mycket återstår dock så jag återkommer med mer bilder när det är klart!

Ikväll ska jag gå på tjejkväll med grannfruarna hos en av grannfruarna. Ska bli roligt!

Önskar er en mysig torsdagskväll!!
Kramiz

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en märklig frukt! Det kan bli intressant det som växer upp efter planteringen. Vi behöver verkligen sol och VÄRME för att piggna till! Hoppas det är på gång nu. Den där lampfoten på en av bilderna var riktigt fräck! Hoppas ni får en trevlig kväll! Kram Maria

Miruschka sa...

So far, so good! Det ser jättefint ut, kul att få se mer;)
Kram♥

mariaikos sa...

Så fint du gjort i hyllan. Den där ståltrådsgrejen med små krokar gillade jag, var har du hittat den?
Ha en trevlig kväll med grannarna!
Kram!

Vardag och flärd sa...

Det är säkert vårtrötthet, jag är också så trött så jag bara längtar efter sängen!
Tycker du har hunnit med mycket på ditt kontor, det ser jättetrevligt ut!
Kram Eva

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen! Vad roligt att få inreda ett eget litet kontor, det kommer bli jättefint. Själv får jag hålla i klädkammaren (!). =0)
Ha en fin kväll.

Kram Emma

Marias Collage sa...

Lustigt med grodden :)
Ditt kontor ser jättefint ut! Gillar :)
Trött, ja här har du en till! Värme och sol- jatack!
Det hade gjort susen helt klart. Här har vi inte hunnit med några tappade tänder än, så jag har inga tips att ge ännu.
Ha nu en fin helg, och vila upp dig lite! Kram Maria

Miruschka sa...

Sv: jag äter morötter, men inga mängder direkt. När jag blir sugen på något, då blir det en bit 86% choklad. Det lindrar suget jättebra faktiskt!
Hoppas du får en fin helg:)
Kram♥