onsdag 27 april 2011

Trampar vatten.....

Så känns det ikväll!! Trots att jag har fixat och donat ända sedan jag kom hem så har jag inte fått gjort hälften av vad jag hade tänkt!! Känns som att min kropp motarbetar mig....som att mina fötter vägrar gå dit jag vill.....mina händer är fumliga och jag känner mig allmänt seg.....
Är det någon som känner igen sig?




Gjorde ett litet fynd i dag....Var inne i Blomsteraffären och kikade......behövde lite inspiration....och hittade en liten trälåda med små fack (var egentligen ute efter att köpa en blomma). Har sett liknande lådor hos flera bloggare.... så fint tycker jag!!



Så jag kunde naturligtvis inte motstå den...köpte även Hjärtan på tråd, ett pyttelitet set med spade och kratta, en liten ljuslykta i fattigmanssilver och en liten glasflaska.




Fyllde på med ett porslinshjärta, ett litet senapsglas och lite stenar.




Har inte bestämt mig för om jag ska låta den vara träfärgad eller om jag ska måla den vit....Vad tycker ni?

Så är det torsdag(min fredag) i morgon och snart helg igen.....tiden bara springer iväg.....var ju helg alldeles nyss...:-) Härligt!!

Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland blir inget som man tänker sig, det är frustrerande. Skönt med en helg så nära inpå för att ladda upp batterierna igen! Verkligen snygg låda du hittade på blomsteraffären! Den kan du variera i det oändliga! Ha en bra helg! Kram Maria

Miruschka sa...

Trots att jag är en "vit människa" så tycker jag att lådan ska vara som den är. Jättesnygg är den!
Sen har du "piffat" den så snyggt också!
Kram♥ och god morgon

Vita huset 28 sa...

Men åhh så fin den va, skulle behålla den träfärgad. Man kan ju alltid ändra sig o måla den sen :)
Toppensnyggt blev de

Kram Camilla

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen! Vilken fin låda du hittat - älskar lådor! Jag tycker att lådan är fin som den är. Fint arrangemang, gillar den gulliga lilla glasburken med lilla blomman i. =)
Hoppas att du känner dig piggare i kväll.

Kram Emma

mariaikos sa...

Fin låda du köpt, tycker den kan vara som den är. Du har dekoretat den så fint också och det kan du ju ändra på när du känner för det.
Så mysigt ni verkar haft på er första husvagnstripp.
Och lillkillen är ju för söt.
Kram!

Det vita dårhuset sa...

Jahaa du gumman =) Här hade den med all förmodan blivit vit *ler*Men den ÄR snygg som den är!!
Visst känner jag igen att kroppen inte vill vad huvudet vill....... Fast jag har en förmåga att motarbeta kroppen rejält ;)

Trevlig helg på dig gumman!
Kram Erika

Marias Collage sa...

Vilket fint arrangemang!
Jättefin som den är, o när du tröttnat då kan du ju måla, så får du njuta av bägge delarna :)
Hoppas kroppen samarbetat bättre idag ;)
Trevlig helg, kram Maria

Anna Inreder sa...

Så fint det blev, trevlig helg!
Kram Anna