måndag 18 april 2011

Sommar?

Idag har vi haft ännu finare och varmare väder...känns plötsligt som rena sommarvärmen....så nu är det nog dax att packa ner vinterkläderna och de varma stövlarna för denna säsong!

Samuel hann knappt innanför dörrarna innan shortsen var på....Han har väntat sååååå på detta.....han är en riktig shortskille....:-)!!





Vi var ensamma hemma så vi passade på att ta en liten fika på vår altan och sedan satt jag där och läste tidningen och bara njöt i solen medan han lekte med grannbarnen.....




Har ju lovat, framför allt mig själv, att försöka ta vara på de fina dagarna och inte vara inne och städa när solen skiner.....men lite dåligt samvete får jag ändå när jag ser allt som behöver göras....




Är så ofantligt dålig på att "bara" sitta....får nog träna lite på det i sommar...:-)




Nu ska jag ta tag i alla måsten här inne och sedan blir det att titta på En unge i minuten!


Kram på er alla!

4 kommentarer:

Miruschka sa...

Tyvärr har vi haft väldigt blåsigt idag, men solen har ändå varit framme hela dagen.
Jag har också svårt att bara sitta stilla, går hellre och "pular på" i rabatterna!
Ha det bra:)
Kram♥

Vardag och flärd sa...

Ja, det har varit en fantastisk dag och nu är det så gott att slippa tjocka skor o jackor! Oj, lille Samuel i shorts redan! Ja, barnen längtar också efter lättare kläder så de kan springa ut och in som de vill.
Ha det fint!
Kram Eva

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Underbart väder idag!
Ja, nu tycker jag nog att du får ta och skärpa till dig! Du får träna ordentligt så att du blir lika duktig som jag på att "göra ingenting"! Det är såååå skönt! ;0)
Ha en fin kväll!

Kram Emma

mariaikos sa...

Bra tänk att vara ute mer och städa sen. Härligt med värme, här tinar snön för fullt.
Vilken vacker bukett du fick av dina vänner i inlägget tidigare.
Kram!