tisdag 26 april 2011

Ofrivillig bloggpaus.....

Tog med datorn, kameran och en massa sladdar för att kunna göra inlägg och kolla bloggar även i husvagnen......men det trådlösa internetet funkade naturligtvis inte.....:-(

Var väldigt frustrerad över detta till att börja med men sedan kändes det ganska skönt att kunna släppa bloggandet ett litet tag....
Bara hoppas att ni inte glömt bort mig.....-)

Påsken har i alla fall varit härlig men oj vad fort tiden har gått!! Vädret har varit fint med strålande sol men det har blåst en del från Vänern.
Vi har shoppat, varit vid Läckö slott, fikat och ätit massor med god mat.......både grillat och lite påskbuffe!!


Lite påskfrukost

Hade med mig både bok och handarbete men jag hann inte med så mycket av någotdera.....Har precis bara börjat på Gabriels pippitröja och läst några kapitel i min nya bok men det är allt......



Färska bär i min yougurt....mums!


Dop har vi oxå hunnit med och huvudpersonen Gabriel var så otroligt lugn hela tiden....somnade när prästen höll predikan.....var väl inte så intresserad...:-)
Ska visa en bild på hela den lilla familjen en annan gång för de bilderna finns i en annan kamera....men här är en bild på den lille godingen med mössan och nallen som han bland annat fick i doppresent....:-)


En riktig liten spjuver..:-)


Nu är det snart dax att krypa till sängs...!!
Kram

2 kommentarer:

Miruschka sa...

Men vilken liten goding!
Det verkar som du haft en härlig påskhelg, skönt att "slippa" datorn ibland;)
Nu ska jag också hoppa i säng, så sov så gott!
Kram♥

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Härlig påskhelg ni haft, så mysigt!
Vilken gullunge, hur söt som helst. =)
Ha en fin kväll!

Kram Emma