Så otroligt fina bilder och massor av inspiration! Kostar betydligt mer än Lantliv och Drömhem och trädgård, som är mina andra favoriter, men det är väl värda pengar!
Det jag tycker om med detta magasin är att bilderna inspirerar till att hitta nya användningsområden på sådant man redan har liggandes hemma eller kanske fyndar på loppisar.....något jag gillar skarpt med tanke på att jag ÄNTLIGEN upptäckt tjusningen med loppisar..:-)!!
Har tex börjat samla på gamla silverbestick....gärna lite udda. Så fina att bara ha som prydnad i en glasburk eller göra om till något annat!
Just nu letar jag efter gamla teskedar som jag tänker banka ut och böja till servettringar.....Ska användas ihop med fina vita linneservetter med en liten handvirkad spetskant runtom....Blir nog fint till juldukningen!
Visst är det underbart med helg och lördagskväll!! Har tänt ljus och hällt upp ett glas rött....Nu ska vi laga lite mat och bara mysa!
Ha en skön kväll!
Kram på er alla!
PS! Är så glad för alla besök, både av gamla och nya läsare..:-)




