onsdag 6 oktober 2010

För första gången....

har jag lyckats "översomra" min lilla prydnadsgran!! Beror då inte på skicklighet....bara ren tur! Den har stått i ett hörn på baksidans altan sedan i vintras men nu har jag plockat in den för att vårda den ömt så att den blir fin lagom till jul. Brukar hänga små tyghjärtan i den som faktiskt ser handgjorda ut men som jag köpte på COOP för en billig peng för några år sedan. Men allt julpynt ligger nerpackat i kartonger på vinden så granen får stå tom fram till slutet av november. Men visst blev det liiite juligt ändå...:-)




Nu ska jag träna på min stepper så svetten lackar, sedan blir det säsongspremiär för Greys Anatomy!!
Ha en skön onsdagskväll!! 



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu är det snart dags för första fikan med glögg och pepparkakor, eller hur! Iallafall för oss som är jultokiga! Man måste ju mysa till det i höstmörkret på alla sätt man kan! Kram Lillsyrran!