måndag 4 oktober 2010

Nu är det slut på alla ursäkter.....

och bortförklaringar!! NU MÅSTE JAG BÖRJA TRÄNA!!!! Har varit på hälsoundersökning idag och skulle cykla 6 minuter på en träningscykel och jag blev helt slut??!! Har nog inte en gnutta kondis i min kropp verkar det som!! Så nu är det träning minst 3 gånger i veckan som gäller!!

Så ikväll har jag och Lena varit ute, laddade som bara den, och gått en rask promenad på en timma. Såååå skönt!! Fattar inte varför det är så  svårt att komma iväg!!
Men det mörknar snabbt...redan vi halv 8 är det otäckt mörkt..(är väääääldigt mörkrädd)....så vi båda konstaterade att vi snart får trampa runt i samhället på upplysta gator istället för skogen.







Nu ska jag, med gott samvete, krypa upp i soffan med en kopp the och kolla på min favvoserie: 2 1/2 män.

Ha det så bra!! Vi hörs!!

Inga kommentarer: