söndag 17 oktober 2010

Söndagsfix....

Idag ska jag fixa lite hemma...både ute och inne. Måste försöka bringa lite ordning här inne så att jag står ut med plastade hallgolv fullt med packar av kakel och kakelfix.... känner jag bara att jag har lite kontroll och att resten av huset är ok så är det inga problem...Ute ska lökarna som jag köpte för flera helger sedan ner i jord innan det är försent....VIKTIGT....!! Ska iväg till blomsteraffären och köpa ytterligare lite ljung till en kruka ute....Får väl se vad tiden räcker till.....tidsoptimist som jag är.......:-)
Bjuder på en bild från förra hösten...visst är det vackert med frostiga trädgrenar!!
Vi hörs senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anne-Lie!

Är hemma hos mamma och pappa och äter söndagsmiddag, och fick tipset att kika in på din blogg. Måste säga att du har det kanonfint hemma! Fixar och donar....vad duktig du är :)

Ha det bra och hälsa familjen.
Kram från din kusin Anette.

Hemma hos Märtha sa...

Hej Anette!

Tack...:-) Vad roligt att du kikar in!! Hoppas att ni har haft det bra på er resa!! Din mamma har berättat lite! Låter spännande!!
Hälsa min favoritmorbor och moster och ha det så bra!
Kram