tisdag 5 oktober 2010

Ljus i mörkret!

Vi har ett hörn utanför groventren som ser tråkigt och tomt ut...inte en enda blomma eller lykta...bara tomt! Nu när det blir mörkare på kvällarna så tänkte jag fixa till det lite med en ljuslykta och lite blommor. Sagt och gjort.....införskaffade mig alltihop och åkte hem.....Men i hörnet står just nu en stor cementblandare och diverse rostiga galler och verktyg!!! Så det hörnet får nog vänta ett tag till...:-)





Men jag planterade ljungen i krukan och satte dit ljuslyktan och ställde den på baksidans altan så länge. Blev mysigt!! Älskar ljus och lyktor!!

Vi hörs!



 

1 kommentar:

me and alice sa...

Visst är det mysigt med ljus o lyktor den här årstiden...
Ja tänk att det är så svårt att komma ut och träna. Blev så sugen att promenera när jag läste att du gjort det...
Min favvoserie är också 2 1/2 men!!!
Ha en trevlig kväll!
Susanne