tisdag 26 oktober 2010

Trötta familjen....

Ikväll har vi tagit det ganska lugnt här på Laduvägen...ingen mening med att börja storröja ännu...(fast det kliar i fingrarna)! Det står en toalettstol mitt i vårt vardagsrum och det ligger kartonger med hyllor, kranar och annat på matsalsbordet......Huset har varit fullt med "gubbar" idag som har jobbat i badrummet....skåp, duschväggar och handdukstorken är på plats. Blir jättefint och det luktar sååå gott av ekmöblerna!!

Ikväll gjorde jag en rejäl skål med kyckling och pastasallad! Blandade pasta, grillad kyckling, tomat, gurka, avokado, soltorkade tomater, oliver, pesto och fetaost i en skål och hade till det creme fraiche med örtkryddor. Snabbt fixat och jättegott!





Nu ska jag sätta mig och sticka lite fler revlingar innan jag kryper till kojs!

Ha det gott!
Kram!!

Inga kommentarer: