måndag 25 oktober 2010

Tänd ett ljus....

Jag längtar såååå efter att få julpynta....har längtat länge!!! Idag kunde jag inte hejda mig längre utan stannade till vid min favoritaffär, Blomsteraffären i Sandared, och frågade efter mossa och Hyacinter....ja jag vet....jag ÄR knasig....:-)!

Mossa hade de men inga Hyacinter. De trodde att de skulle få in de allra första runt Allhelgonahelgen..:-)!
Då ni....!!

Nöjde mig i alla fall med en kruka med lite mossa, hjärtan på tråd och ett ljus som jag ställde ihop med min gran....Blev lite juligt i alla fall!!




Ikväll har vi hämtat hem alla "möbler" till badrummet....så duschen kan nog invigas i slutet av veckan......jiiipiiie.:-)

Ha en riktigt skön¨måndagskväll!
Kram

2 kommentarer:

Fru Emilsson sa...

Knasig ÄR du...men fint gör du :)

Camilla sa...

Hej Annelie!

Tack för din hälsning - va kul att hitta till dej:) Har bara hunnit titta lite snabbt på din blogg - förstår att ni renoverar badrum. Det gjorde vi förra vintern...

Jag börjar också längta efter julmys - visst är det en ljuvlig tid vi har framför oss:) Nu skall jag kika runt lite mer hos dej.

Ha det gott - kram!