tisdag 14 september 2010

En mysig helg....

har vi haft i Gränna tillsammans med våra kompisar Anders och Lena!! Torsdagskvällen avslutades på en pizzeria nere vid Gränna hamn (där båtarna till Visingsö lägger till). Jättegott och mysigt!
Så på fredagen var det dax för Husvagnsmässan!! Hela Elmia var full med husvagnar och husbilar, den ena större än den andra! Vi var nog inne i över 100 stycken och det kändes i både fötter och ben kan jag säga! Men roligt var det och vi såg många fina modeller bla en Polar (som både Lena och jag förälskade oss i). Stor plats i "köket" med riktig gasspis med ugn....stor U-grupp...bra planering. Ja den hade ALLT....utom ett bra pris.....!! Nu var vi ju inte där för att titta efter en ny husvagn.....den vi har är jättefin men det är alltid roligt att drömma...och det är ju än så länge gratis!!
Jag passade i alla fall på att köpa nya vinglas, dricksglas och en salladsskål som är mer stilrena än de vi har haft tidigare.
Lena och jag var även en sväng på IKEA, när "gubbarna" åkte hem och hämtade barnen, och där shoppade jag lite till bla nya bestick till husvagnen och lite grejer hem!

Blev grillat på kvällen och ännu mer shopping på lördagen pga att det var så mulet ute. Annars hade vi tänkt ta med picknick över till Visingsö......Men det får bli en annan gång!
Har varit en jättemysig helg och vill skicka en jättekram till Lena som varit dunderförkyld hela helgen och stundtals haft feber men ändå orkat hänga med hela tiden!! 


Våra goa vänner!!


Inga kommentarer: