lördag 25 september 2010

Garn i massor....

Fanns det på Sy-mässan på Åhaga. Har precis kommit hem. Var där med min mamma och min faster...jättemysigt!! Shoppade en del garn till både handledsvärmare och sjalar i olika modeller.....så nu är höst-och vinterkvällarna är räddade...:-)!! Fanns massor av fint; garner, tyger, pärlor till smycken, broderier och material till scrap-booking. Fanns också flera arbetsstationer där man kunde få testa på att väva, tova ull, göra egna smycken och virka amigurufigurer. Hur kul som helst...:-). 
Nu ska jag börja förbereda lite för ikväll....Min äldsta dotter Ida med familj ska komma hit och lördagsmysa med oss....Ska bli jättemysigt att träffa dem igen. Blir alltför sällan!! Oj...klockan är mycket...dax att sätta igång....Vi hörs lite senare!











 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för trevligt sällskap på Sy-mässan på Åhaga.Det var hur kul som helst...
Hälsningar/ faster som var med...

Hemma hos Märtha sa...

Hej Raja!

Vad roligt att du tittade in på bloggen!!
Hälsa Alex!!

Kram Anne-Lie

Anonym sa...

ok.... nu undrar jag hur Raija kunde bli faster till dig? Hon är ju min moster iallafall........ :) Kram lillsyrran

Anonym sa...

Det är klart ,att jag kollar och kommenterar...
Hoppas du hittar nästa komm...Kram/Faster...

Hemma hos Märtha sa...

...:-) Ja jösses vad fel det blev! Moster menar jag ju så klart!!

Kram

Anonym sa...

Ja... Jösses vad fel det blev. Jag bara härmade vad, STORA SYSTER hade skrivit / Kram moster & morbror...