fredag 17 september 2010

Nyköp...

Nu är lunchen avklarad och jag har varit nere i min favoritaffär och kikat lite.....som vanligt räckte det inte med att titta...några köp blev det också...:-). Blomsteraffären i Sandared har verkligen hur mycket fina saker som helst!! Min absoluta favoritaffär!! Idag blev det en fin glasburk med lock som jag tänker fylla med vitlök. Har haft vitlöken i en öppen kruka men jag tycker att den börjar lukta så fort! Och lika gott som det är med  vitlök i maten, lika illa tycker jag att det luktar....:-).
Köpte också två små flaskor som jag inte riktigt vet vad jag ska ha till egentligen....tyckte bara att de var så söta.....men kanske till olivolja och vinäger eller något sådant. Har ni något förslag?
En ny blomma till min kruka av zink blev det också och ett lite ruffigt hjärta i snöre som ni ska få se när jag hängt upp det på väggen.
Nu ska jag ta tag i tvätten och baka lite chokladkladdkakor. Alla mina barn med familjer ska komma hit på middag+fika i morgon så jag tänkte förbereda det jag kan. Men vi hörs senare...:-)







Inga kommentarer: