torsdag 23 september 2010

HE DID IT!!!!!!

Min älskade lille unge tog sprutan idag. Var ju på BVC i måndags och då vägrade han så vi fick en ny tid till idag....Jag har varit nervös hela dagen för detta..... Samuel var så taggad, ända tills sköterskan tog fram sprutan. Då svek modet och han blev jätteledsen och ville inte. Men med övertalning och liiiite våld...:-) så blev det gjort! Ingen var nog mer lättad än Samuel!! Han var alldeles speedad  efteråt. Vi åkte direkt till affären och köpte både leksak, glass och lite fika.....:-) ! Gud vad skönt!

Nu ska här powerstädas....alltså städa illsnabbt...:-) Kan inte göra det ikväll för jag ska på tjejkväll hos en av grannarna, och jag vill inte spara det till i morgon.....
Ha en mysig torsdagskväll allihop!!

Min duktiga lille son

Inga kommentarer: