fredag 24 september 2010

I Sandared...

har det öppnats en ny butik idag.....en inredningsbutik som heter Hemma hos oss! Var nere och tittade lite och jag kan väl säga att åtminstonde två personer i denna familj kommer att gå och dregla där mer än en gång!! Hela butiken var fylld med Lexington!! Fanns hur mycket fint som helst!! Kläder, stövlar, husgeråd, påslakan.....ja allt!! Ville köpa något...... bara något litet..... men jag fick fullständigt hjärnsläpp och kunde inte bestämma mig för något så jag åkte hem tomhänt! Men det var nog inte sista gången jag var där...:-)!

Ikväll ska vi mysa med räkor och vin......sååå gott!! Sedan blir det soffhäng med godis och hyrd film....Shutter Island med Leonardo Di Caprio! Ska vara en riktig rysare!!

I morgon har jag tagit ledigt från familjen i några timmar och ska gå på Sy-och stickmässa på Åhaga tillsammans med min mamma. Ska bli roligt! Har aldrig kommit iväg på något sådant tidigare och jag hoppas på att få lite inspiration på stickat/virkat och hitta lite mysiga garner.

Ha en mysig fredagskväll!

2 kommentarer:

eva s sa...

känns som jag får köra förbi sandared och kika in lite lexington snart..spännande..
ha en mysig fredagskväll, leonardo di caprio - shutter island = riktigt bra!

Anonym sa...

såg i tidningen om den affären i sandared... tänkte på dig med en gång :)...... kram lillsyrran