onsdag 8 september 2010

Litet kort inlägg.....

I morgon efter jobbet ska vi ta husvagnen till Gränna tillsammans med våra kompisar. Vi ska gå på husvagnsmässan som anordnas i Jönköping varje höst. Blir premiär för mig! Har varit väääääääldigt anti husvagnar tidigare men man är inte sämre än att man kan ändra sig...:-)! Nu tycker jag att det är jättemysigt! Men jag skulle vilja ändra lite stil i husvagnen...allt är så standard....Jag gillar den engelska lantliga stilen så jag ska försöka "pimpa" vår husvagn lite. Vi får väl se hur det blir med det...:-)


Vi ska lämna Samuel hos farmor och farfar i morgon bitti så att vi kan gå runt i lugn och ro på fredag utan att behöva vara orolig att han ska komma bort bland alla husvagnar! Blir mysigt att vara lite barnlediga också...var länge sedan. På fredag kväll hämtar vi Samuel och Bosses dotter Ellinor till Gränna för fortsatt helgmys!! Blir nog lite shopping på A6 och en tur till Visingsö också....och köp av Polkagrisar!

Ha en riktigt skön helg!




En som gillar Polkagrisar!

Inga kommentarer: