torsdag 17 februari 2011

En röd ros...

Vill jag ge till var och en av er som tittar in här!! Om ni visste så glad jag blir för era besök och kommentarer!


Bloggen har blivit viktig för mig på många sätt!! Först och främst för att jag lär "känna" en massa härliga människor jag inte hade lärt känna annars!!
Sedan har jag blivit riktigt "grym" på tekniken (ja till och med min dotter Rebecka är imponerad)....Fast för en som alltid har varit fullständigt ointresserad av datorer och teknik så kanske ordet "grym" ska tas med en nypa salt...:-).

 Men nu fotar jag som aldrig förr, lägger upp bilder och länkar hit och dit......något som jag aldrig trodde att jag skulle kunna fixa....men det är aldrig för sent att lära sig nya saker!

Så jag hoppas att ni fortsätter att titta in till mig och att ni lämnar en liten kommentar så att jag vet vilka ni är och om ni har en blogg så kikar jag in där!!

Ha en riktigt härlig torsdagskväll!!
Kram

7 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Jo, man lär så länge man lever sägs det! För ett halvår sen kunde jag inte drömma om att jag skulle blogga och inte heller klara av all denna tekniken. Men det går framåt!
Klart jag fortsätter titta in till dig!
Trevlig helg!
Kram Eva

Miruschka sa...

Tack för rosen;)
Jag tycker du har en jättefin blogg, alltid roligt att läsa dina inlägg!
Kram♥

hemma hos lilla mej sa...

Tack för dina gulliga ord.Värmer i hjärtat.Tycker också om att blogga .träffar ju bara så många helt underbara människor och får mycket inspiration.Kommentarer är ju bara så skoj....Önskar dej en fin kväll .Varm kram Rita ♥

eva s sa...

tycker du är jätteduktigt och jag är impad och inspirerad av att du har kommit igång och lyckats så bra med din blogg, vilken fin bild på ros! ha en trevlig helg, kram eva

mariaikos sa...

Du har en sån trevlig blogg och visar så mycket fina bilder. Recepten gillar jag,har skrivit av flera och lagat en av dina tacogratänger.
Jag tycker också det är kul att lära sig så mycket nytt om datorn och kameran.Vem trodde det innan jag började blogga.

Kram!

Anonym sa...

Hejsan! Ja, du har verkligen lyckats med din blogg och det är alltid spännande att gå ut och kika vad du gjort för fint eller gott att äta! Trevlig Helg! Kramar Maria(Loppan)

Lina sa...

Du är grym :) Det är jättekul med alla bilder och olika projekt!
kram Lina