tisdag 8 februari 2011

Sjukstuga...:-(

Idag är jag hemma med Samuel!! Var bara en tidsfråga då hans syster har haft influensa sedan i torsdags. Vaknade i natt av att han var ledsen, törstig och snorig om vartannat...mitt i alltihop lyckades maken välta ut vatten över nattduksbordet ner i tidningskorgen, på tapeten....suck..:-)! Så det har varit high life här i natt....
Känner mig själv lite lurig men jag hoppas verkligen att jag bara inbillar mig...har inte tid att bli sjuk just nu!!!

Åhhhh vad jag längtar efter vår, sol och värme....efter första fikan på altan.....första campingturen...!!!


Solbränd och väldigt fikasugen!!

I natt har det verkligen stormat här, det har snöat och regnat om vartannat. Men nu har vinden mojnat och solen skiner från en klarblå himmel....och ojojojoj vad mina fönster ser ut!!! Kliar i fingrarna att tvätta dem, men jag terapiar mig själv lite...:-). Bättre att vänta tills lite längre fram i vår...

Nu ska jag ta tag i livet men vi hörs säkert senare!
Ha en skön tisdag allihop!!
Kram

2 kommentarer:

mariaikos sa...

Vilken härlig sommarbild.Jag gillar också camping med husvagn.Vi har haft säsongsplats på Pite havsbad två somrar i rad, men nu börjar tyvärr 13-åriga dottern protestera mot det så i år blir det nog inte hela sommaren.
Fint du har gjort på hyllan i sovrummet.
Hoppas sonen blir frisk snart!
Kram!

Miruschka sa...

Åhhh, jag längtar också till vår och sommar!!!
Igår när solen lyste genom våra fönster, så såg jag hur smutsiga de är. Oj, oj, det lär bli en heldag med bara fönsterputsning framöver!
Kram♥ och god morgon