lördag 26 februari 2011

Lördagsplaner....



Ikväll ska jag gå och titta på en fars som heter Vilken högoddsare med bla Tomas Pettersson och Ing-Marie Carlsson.
Min pappa fyllde jämt i december och det är ju alltid så svårt att veta vad man ska köpa....så mina syskon och jag bestämde oss för att ge honom en upplevelse istället. Så min bror, syster, pappa och jag ska bege oss till Göteborg i eftermiddag....Gå på Lisebergsteatern och sedan äta på Lisebergs Värdshus. Ska bli jättemysigt!

 Nu ska jag ta en liten sväng till stan för att se om jag kan hitta något fint att ta på mig ikväll....:-)

Önskar er alla en härlig lördag!!
Kram

4 kommentarer:

mariaikos sa...

Vad trevligt att göra något sånt gemensamt med pappa och syskonen. Bor du långt bort från Göteborg? Min äldsta son bor i Göteborg.
Ha en mysig kväll!
Kram!

Anonym sa...

Upplevelser är perfekta presenter! Hoppas ni får trevligt och många goa skratt!

Vardag och flärd sa...

Hoppas kvällen blev fin för er och att pappa blev glad! Tomas Pettersson är så skön, hade gärna velat gå och se den.
Kram Eva

Marias Collage sa...

Åh det lät som en trevlig lördag!
Upplevelser är verkligen en toppenpresent, då blir det liksom av! Hoppas ni hade bra!