fredag 4 februari 2011

Lycka......



Fick hem min beställning på garn idag. Kliar i fingrarna att bara sätta sig i soffan och börja!!
Som ni ser så gillar jag rosa just nu...:-)
Kan verkligen rekommendera nätbutiken http://www.garnaffären.se/. Prismässigt så ligger de i stort sett alltid några kronor under andra garnaffärer....vilket är bra om man köper en del..!

Av detta garn ska det bli: pulsvärmare, en sjal med hålmönster och en väst....alla i mönster från Drops design.

Ikväll ska Bosse ut och bowla med jobbarkompisar så Samuel, Ellinor och jag ska mysa med pizza framför tv:n....

Önskar er en skön fredagskväll!!
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad är en pulsvärmare? Har man bara puls på ett ställe? :) Kram Annicka

Hemma hos Märtha sa...

..:-) Hej på dig syrran...
Det är en handledsvärmare....men det stod puslvärmare på mönstret...:-)

Krameilkram

Vardag och flärd sa...

Så härliga garner! Är så sugen på att sticka men först måste jag virka ihop alla mina mormorsrutor och så har världens finaste svärdotter beställt ett par converse och de kommer i första hand. Tack för tipset om Garnaffären, ska kolla Drops design också.
Ha det fint med barnen och pizzan!
Kram Eva

Efwa - Medea sa...

Ljuvliga rosa garner!