fredag 11 februari 2011

Tävling!

Älskar gamla plåtskyltar. Får gärna vara lite kantstötta och slitna så de får lite karaktär. Hittade flera olika modeller i butiken Prillig som ligger här i Sandared, en av mina favoritaffärer. Kan varmt rekommendera ett besök där! Kolla in hemsidan här för öppettider och fina bilder!

Köpte en till köket...






och en som jag ska ha i Rebeckas gamla rum när vi gjort om det till kontor:




Gulliga Åsa som driver butiken sponsrade mig med en jättefin skylt med mycket tänkvärd text och den tänkte jag lotta ut till er mina vänner..:-)




Om ni vill vara med och tävla så lämna bara en kommentar till detta inlägg. Du får 1 lott för kommentaren och om du har en blogg och länkar min tävling till den så får du 2 lotter. Jag drar en vinnare lördag den 5/3.


Lycka till!!

22 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och tar 2 lotter. Köpte faktiskt två skyltar i födelsedagspresent till min dotter men jag vill ju ha själv också.
Ha en fin fredag!
Kram Eva

Marias Collage sa...

Vilka fina skyltar du hittat! Älskar också skyltar, de är fina inredningsdetaljer :)
Vill såklart delta i din utlottning, och länkar inne hos mig.
Trevlig helg! Hälsar Maria

Anonym sa...

Ja, då vill väl din syster oxå vara med.... hoppas på bättre tur denna gång :)!!! Kram kram från Annicka
Ps. jag saknar dina inlägg när det inte finns nya varje dag!

mariaikos sa...

Jag vill gärna vara med o tävla om den fina skylten.Jag vet inte hur jag får över bilden på den till min blogg men jag vet hur man länkar till din blogg.Ska försöka ta reda på hur jag gör. Vet inte heller hur jag får in bilder så där på höger sida som du har ( såna som alltid är där)
Kram!

Karoline L sa...

Jättefina skyltar, så i den här tävlingen måste jag ju delta i :)
Kram Karoline

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fina skyltar.Tar 2 lotter och hoppas att jag har tur.Ha en skön kväll .Varm kram Rita ♥

Helen sa...

Kjempekoselig skilt, jeg blir gjerne med om jeg kan, jeg bor i Norge.

Det vita dårhuset sa...

A men självklart =)!! Tack för tipset!!!
2 lotter till mig tack ;)

Kramar Erika

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag har ingen egen blogg så jag kan inte länka. Håller tummarna ändå....
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Therese♥ sa...

Jag vill gärna vara med med 2 lotter! Jag länkar dej i min blogg! Kramen. Therese.

VeronikaP sa...

Hittade hit till din blogg av en slump, här är jättemysigt!
Tar gärna två lotter och väljer vinstlotten... :-)

Länkar till dig via min blogg!

Anonym sa...

Så gör vi ett nytt försök...hoppas på lite tur. Kram Anette

Jenny sa...

Vilka härliga skyltar. Jag vill gärna ta chansen att vinna =)

majra1 sa...

Vilka fina skyltar! Är gärna med o tävlar.. 1 lott till mig. :)

Mari

majra1@live.se

Änglarum sa...

Hej! tittar in och är gärna med och tävlar 2 lotter tack!kramiz Jessica

En helt vanlig Isabell sa...

Jag är jättegärna med, jättegullig skylt! :-)

Mail: bellybus@hotmail.com

Anonym sa...

Höll på att missa din fina utlottning! Jag är jättegärna med, fina skyltar! Prillig är en kanonbutik! Nu är jag ju inte så duktig på det här med att länka och så. Jag ska försöka, annars är jag jättenöjd med EN lott och EN chans till vinst! Kram Maria

tynderöhemmet sa...

Hej!!
Oh vilken härlig blogg, hittade dig!!
JAg älskar med skyltar oh denna som du har i tävlingen var ju jätte fin.
Så jag länkar till min blogg, så jag får två lotter!
Nu håller jag tummarna
HA det gott
Kicki

Anette sa...

Hejsan bättre sent än aldrig ,men jag vill också vara me o tävla om den fina skylten.
Jag tar 2 lotter ,länkar till min blogg
Kramen Anette

lotta.k3 sa...

Hej!
Hittade di underbara blogg idag!! Men vad mycket fint,blir alldeles salig!! Och får sån inspiration!! TACK,för att du delar med dig!! Är gärna med och tävlar,ska försöka länka,och bli din följare,,tack,tack!!<3 lotta.k3@spray.se

Miruschka sa...

Jag hoppar in så här sista dagen och har naturligtvis länkat inne hos mig:)
Ha en fin lördag!
Kram♥

♥ Carina ♥ sa...

Hittade hit via Marie och jag vill gärna vara med i din fina tävling!
Vilket tänkvärt ord :)
Jag länkar i min blogg i den högra kolumnen!
Fin blogg föresten, hit tittar jag in fler gånger.
Kram kram