fredag 25 februari 2011

Fredagsmys...

Alla glasen klarade mirakulöst nog disken men det var nära ögat ett par gånger...Har nämligen en viss förmåga att slå sönder glas...framför allt riktigt fina, dyra....känns som att ju mer försiktig jag försöker vara desto hafsigare och klumpigare blir jag...:-)!
Har börjat med min bolero och det kommer nog att gå undan....är jag riktigt trägen kan den bli klar redan i kväll...eller i alla fall i helgen......:-)!!

Ikväll blir det räkor och vin....Sååååå gott!!!





Önskar er alla en riktigt mysig fredagskväll!!
Kram

2 kommentarer:

mariaikos sa...

Det lät gott! Här blir det bara godis och läsk. Jag får ha fredagsmys ensam, maken jobbar em.skift.
Ha en trevlig kväll!

Vardag och flärd sa...

Du ska också ha det mysigt! Har blir det vin utan räkor (räkorna åt vi förra fredagen).
Kram Eva