onsdag 23 februari 2011

Mitt nya projekt.

Nu när omlottkoftan är klar tänkte jag börja med en rosa bolero. Köpte garnet för ett tag sedan och det är ett tjockt ullgarn, Polaris i ljus rosa. Mönstret hittade jag, som vanligt, på Drops design. Blir nog skönt att ha ovanpå en tunika eller en blus som på bilden för en frusenpetter som jag....-)




Gillar rosa..:-)

Man stickar boleron i ett helt stycke på riktigt tjocka rundstickor så det bör gå ganska snabbt. Vi får väl se...:-)!

Önskar er en mysig kväll!
Kram

5 kommentarer:

mariaikos sa...

Den ser jättemysig ut,jag blir sugen att sticka när jag ser dina bilder.Men jag skulle nog vilja ha en längre modell, väst.
Färgen på garnet var fin, passar till det mesta.
Kram!

Marica Poulsen sa...

GUD VAD FIN! jätte söt verkligen! :)

bikim sa...

pretty shade of pink!
♥♥♥
sleep well
Rosa

Anonym sa...

Så duktig du är på att sticka! Den blå koftan ser jättemjuk och mysig ut och conversen är helt ljuvliga! Själv har jag aldrig lyckats lära mig vare sig sticka eller virka.

Trevlig Helg! Kram Maria

Camilla sa...

Hej Anne Lie!!

Va duktig du är! Den blå koftan är verkligen jättefin och kommande bolero ser supermysig ut. Jag är också en frusen en och hänger gärna något över det jag har på mej.

Önskar dej en fin helg - kram!