söndag 13 februari 2011

Mitt vitrinskåp....

är ÄNTLIGEN klart och jag är, efter allt slit, faktiskt väldigt nöjd! Här är lite bilder.....


Före


Efter


Före


Efter


Knåpade ihop 2 små doftpåsar

Påse för diverse småplock


Gammaldags bild


Igår var vi hemma hos våra vänner Anders och Lena! Var jättemysigt med otroligt god mat och dryck...och mycket "tjöt".....så klockan blev mycket innan vi kom i säng. Så idag unnar vi oss att sega runt lite.....man får passa på för i morgon är det vardag igen med allt vad det innebär....!

Om en liten stund ska vi fika med lite våfflor, grädde och sylt...:-)

Önskar er alla en mysig kväll!
Kram

6 kommentarer:

mariaikos sa...

Så fint du gjort skåpet. Du har ju sett vårat skåp efter målning,men jag fotade aldrig före bilder.Det är mycket jobb men det var inte jag som målade. Jag gillar vårat skåp jättemycket nu. Vit färg gör mycket.
Tack för beskrivningen av bildöverföringen,ska testa sen om jag får till det.
Kram!

Anonym sa...

Hej syrran! Gud vad snyggt du har gjort ditt skåp och vilka fina detaljer!! Du är grym! Kram Annicka

Anonym sa...

Vad bra det blev!
/Lina

Linda sa...

Härligt! Vad fint skåpet blev! Gillar den lilla turkosa påsen med volanger! Så söt!

Kram Linda

Vardag och flärd sa...

Visst var det värt lite slit, skåpet blev ju jättesnyggt!
Kram Eva

Helen sa...

Jeg har også ett slikt skap og vi snakket akkurat om at vi kunne etterhvert male det hvitt, ditt ble kjempefint :)