Jag arbetar, som ni kanske vet, med skor....ja egentligen både med skor, väskor, smycken och lite prylar.....
Jobbar på ett av postorderföretagen här i staden som assistent på skor&accessoarer. Ett jätteroligt och stimulerande jobb som jag trivs väldigt bra med.
Igår fotade vi lite image-bilder till höst-11. Vi började dagen i en fotostudio där vi tog en del bilder.
| Mycket inställningar och fix innan fotningen kan börja. |
| Små miljöer i studion. |
Eftersom att det var hyfsat väder (ganska soligt men vääääldigt blåsigt) så tillbringade vi hela eftermiddagen ute på lite olika platser för att få det bästa ljuset. Ljuset fick vi men även blåsten för huuuuuu vad det var kallt! Men allt flöt på som det skulle så när vi begav oss hemåt var vi alla väldigt nöjda.
Idag har det hänt någon STORT här hemma!!! Vår lille Samuel har tappat sin första tand..:-) Den lossnade när vi åt så han kunde lätt ha svalt den ihop med smörgåsen...:-)!
Nu ligger tanden i ett glas vatten i väntan på att "någon" byter ut den till en peng. Samuel väntar förstås på tandfeén som ska trolla tanden till en stor peng.....stor måste den vara för oj vad mycket leksaker den ska räcka till......:-)
Jag är lite kluven på det här med tandfeén .....tycker att det räcker med att "luras" med tomten.....? Hur gör ni med era barn?
Nu ska jag slänga mig i soffan en liten stund innan det är dags för sängen!
Kram
