tisdag 15 mars 2011

VABB...:-(

Idag är jag hemma med Samuel igen.....förkylningen har fortfarande inte släppt och han hostar så han kräks...:-(!
Han hade sett fram emot att ÄNTLIGEN gå till dagis idag för på tisdagar går dem på picknick.....så jag har lovat honom en picknick på vardagsrumsgolvet idag...:-)


En äkta fjortis..:-)


Igår firade vi Ellinor, min bonusdotter, som blev 14-år ...Hon hade beställt tacopaj och marsipantårta.....så det fick det bli! Blir kalas för familjen i helgen...om vi håller oss friska!!

Nu ska jag sätta mig i soffan med Samuel och mysa!!

Ha en bra dag i solen!!

2 kommentarer:

mariaikos sa...

Vilken otur att han inte får vara frisk eran lillkille.
Våran minsta blir fjortis i augusti.
Kram!

Anonym sa...

Hej! Sån otur för Samuel! Han har haft det jobbigt sista tiden! Stackarn! Och behöva missa picnicken till råga på allt!

Hoppas din bonusdotter blev glad över presenten du köpte! Sån söt tjej!

Hoppas Samuel kryar på sig snart! Ha det så bra! Kram Maria