måndag 21 mars 2011

Söndagsshopping....

Blev inte Lager 157 igår när allt kom till kritan....Är ju alltid en chansning med utbudet där....Ibland finns det hur mycket som helst...ibland inte ett smack....Så efter lite familjeråd blev det istället Frölunda torg.. där det finns gott om fjortis-butiker....-)!

Jag shoppade för ovanlighetens skulle "bara" ytterligare en sjal till mig......Nu har jag intalat mig själv att det får vara färdigshoppat på sjalfronten för ett antal år framöver....:-)

Blev jättefin till nya vårkappan..:-)

Tjejerna shoppade lite kläder och Samuel fick nya skor....Så när vi begav oss hemåt var alla  nöjda och glada!


Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på En unge i  minuten! Kan verkligen inte få nog av förlossningar!!

Kram

4 kommentarer:

Miruschka sa...

Du har ju visat oss alla dina skor, nu undrar jag hur många sjalar du har;)?
Jag ska också se "En unge i minuten", känns SÅ skönt att veta att Liza gjort bort sin förlossning!
Ha det bäst!
Kram♥

Vardag och flärd sa...

Ja, förlossningar är fantastiskt, även om jag bara fått vara med om två!
Sjalar kan man ha hur många som helst!
Kram Eva

Vardag och flärd sa...

Glömde säga att jag börjat virka converse men har kört fast. Katten också!
Eva

Anonym sa...

Så bra att ni blev nöjda och glada över shoppingtrippen! Den sjalen du hittade var verkligen snygg! Min kollega (som jag åkte sjal-bud åt) är helt frälst i leopardmönster. Ska skicka in henne på din blogg. Tack för tipset om blåbären! Ha det bra! Kram Maria