torsdag 10 mars 2011

Torsdagskväll......

 Tjejkvällen var lyckad igår...mycket prat och mycket skratt...så skönt med folk som kan bjuda på sig..:-)

Hade med mig en liten present till en av granntjejerna som fick en liten Alice för några veckor sedan......ja naturligtvis ett par babyrosa converse....:-)


Men hon kunde inte komma så jag ska lämna dem till henne i helgen.

Har förresten fått en beställning på virkade converse....en av mina döttrars kompisar har en liten tjej och hon vill köpa 2 olika varianter....Blev så himla glad....:-).
Så nu blir det till att virka för fulla muggar på kvällarna!!

Otroligt skönt att vara ledig i några dagar nu!! Har känt mig väldigt trött och lurig ....Tror det är influensan som försöker ta över min kropp.....Men jag stretar emot allt vad jag kan....vi får väl se vem som vinner...:-)

Ha en riktigt skön kväll!!
Kramiz

5 kommentarer:

mariaikos sa...

Så trevligt att träffas så som ni gör, det behövs ibland lite avbrott i vardagen.
Perfekt present till en nyfödd, något du gjort själv. Uppskattas säkert.
Kram!

Miruschka sa...

Oj, vad den presenten kommer att bli uppskattad!! De skorna är ju bara SÅ söta:)
Ta det lugnt nu, så du håller dig frisk!
Kram♥

Barbiepennie sa...

Jag hoppas inte att jag äter något som han inte tål, för jag tycker det är så jobbigt att plötsligt behöva bli "allergisk" mot något. Tex om det skulle vara mjölkprodukter så skulle jag inte överleva=) Men jag får väl se, ska nog fråga på BVC nästa gång! Och jag tror verkligen att det är tänder på G. Han gallskriker lite varje dag och det har han inte gjort förut..Han sover sämre med.
Träna va roligt och jag förstår inte varför jag inte började tidigare! Det ska bli roligt att få en tränad kropp igen!=) Så fräsha lokaler hade dem med, och bastu=)

Vardag och flärd sa...

Klart att du vinner, du ska inte bli sjuk!
Kul att du fått beställning på converse, de är ju så söta!
Kram Eva

Anonym sa...

Så fin present att ge bort! Det som är handgjort är verkligen värdefullt och det bästa man kan få! Fint inslaget och fint kort! Lilla Alice mamma kommer bli överförtjust! Ha en trevlig fredag och helg! Kramar Maria