torsdag 3 mars 2011

Något bättre...

mår Samuel idag. Han har sovit ganska lugnt hela natten trots hög feber.......Hoppas innerligt att det värsta är gjort nu och att vi andra klarar oss!!

Idag är jag hemma hela dagen. Har bytt min lediga fredag till ledig torsdag istället för att få ihop arbetstiderna med min man.

Ska försöka ta det lite lugnt idag....är ganska dålig på det....blir så rastlös av att sitta i soffan och kolla barnfilm hela dagen...:-)....men då kan jag förstås passa på och handarbeta...och det är ju inte helt fel!




Köpte en tidning häromdagen som heter Hembakat med massor av goda recept på smarriga bakverk. Ska nog försöka mig på något av dem till fikat idag....-)

Vi hörs!
Kram

2 kommentarer:

Miruschka sa...

Nu har jag gjort det första Converse-paret, blev faktiskt bra om jag får säga det själv!!
GUD vad det är roligt att virka, speciellt när det finns så många roliga saker att göra.
Förr var det gardiner och dukar som fanns att tillgå, nu finns det hur mycket som helst:)

Ha en fin ledig torsdag!
Kram♥

Vardag och flärd sa...

Ja, jag hoppas att det vänder för Samuel nu! Så kaksugen jag blev när jag såg din tidning, det blir nog lik kakbak i helgen!
Ha det fint!
Kram Eva