onsdag 2 mars 2011

Idag delar jag och min man på vabbandet...så jag ska in och jobba efter lunch!....Skönt när man kan lösa det så när båda har mycket att göra!

Samuel är fortfarande riktigt kass!! Igår kväll när han sovit ett par timmar vaknade han med näsblod igen...så jag satt med honom och höll för näsan som jag läst att man ska göra och fick till slut stopp på det....Men han hade antagligen svalt en del blod så han började kräkas....BLOD...!!!! Då var det inte helt lätt att hålla sig lugn kan jag säga!

Fruktansvärt att se honom så risig!!! Gör ont i hjärtat!!
Han har varit ganska orolig inatt och feberyrat...men nu sover han lugnt! Bara hoppas att det vänder idag!!



Var nere en snabbis i Blomsteraffären här i Sandared igår...Köpte en urna på fot av cement med en hjärtformad murgröna i.....Blev så fint...:-) Krukan är egentligen tänkt som utekruka men just nu får den pryda vårt vardagsrumsfönster.

Önskar er alla en skön onsdag!!
Kram från sjukstugan!

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Gör mig ont att Samuel fortfarande är så sjuk, gott att ni kan dela på vabandet i alla fall. Bra att du köpte urnan med murgröna att pigga upp dig med.
Och du ... klart att du kan sy, man ska bara inte börja med det svåraste. Det är så himla roligt när man kan producera saker tycker jag.
Ha det så gott ni kan i sjukstugan!
Kram Eva

Miruschka sa...

Blod i alla dess former är riktigt obehagligt, man blir så himla rädd!!
Här är rena sjukstugan, yngsta döttrarna ligger nerbäddad i varsin säng och min man kom hem från jobbet. MAGSJUKA!!

Skönt du får komma ut ett tag, man behöver den sociala biten också!

Hoppas sonen kryar på sig!
Kram♥

mariaikos sa...

Så jobbigt för lillkillen att vara sjuk så länge.
Jättesnygg kruka och blomma du köpt. Jag gillar hjärtan.
Ha en bra dag!
Kram!

Anonym sa...

Hoppas verkligen att din pojk kryar på sig! Stackars liten så besvärligt han har det nu! Kram Maria