tisdag 29 mars 2011

Ingen bra start på veckan.....



Gick till jobbet som vanligt igår men fick vända om efter ca 4 timmar.....magen fick ett råspel.....så jag vågade inte stanna kvar på jobbet...:-)
Trodde först att det kanske berodde på att jag har ändrat min kost: från bröd, pasta och så lite fett som möjligt till inget bröd, ingen pasta och mycket fett....men på kvällen fick jag feber så jag antar att jag fått någon bakterie i magen....:-(!
Är hemma idag oxå för att vara på den säkra sidan men i morgon MÅSTE jag tillbaka till jobbet....Har order att lägga och en fotning att planera!!

Har fått en utmaning från Linda med den superfina bloggen Lindas Lantliga....Tack..:-) Ska anta den lite senare idag.....måste hitta ett vettig foto på mig själv först....Inte det lättaste..:-)

Annars blir det till att ta det lugnt här idag och samla krafter till resten av veckan!!

Må så gott allihop!
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! kram Lina

Hemma hos Märtha sa...

Tack Lina...:-) Kram

Marias Collage sa...

Men fy, ja det låter ju lite bacill om detta! Hoppas magen slutar spöka för dig snart och att febern lagt sig! Sen är det stressande att bli sjuk när man har måsten på jobbet också..
Krya på dig!
Ja, det var ett fantastiskt möte med min ryska väninna, jag är så glad att det gick att genomföra :)
Kram Maria

Anonym sa...

Krya på dig!! Kram Maria