onsdag 9 mars 2011

Födelsedagspresent......

Har fått en lite försenad födelsedagspresent idag av min make...:-)
Fick pengar (som jag önskat mig) och drog genast iväg till Hemma hos oss  som ligger här i Sandared.

De har så otroligt mycket fint både när det gäller kläder, skor och heminredning. Säljer bla Lexington, Eva i Walla, Saint Tropez, Green Gate och mycket, mycket annat!!

Det började med att jag ville köpa mig en ny fin sjal så jag åkte dit....Hittade MASSOR av fina sjalar av märket Ester Elenora.....Men hur ska man kunna välja?? Så jag köpte 3 st....men en ska jag ge bort i födelsedagspresent till en speciell person...:-)!!

Lika fina allihop!!


Kollade redan då in en otroligt söt klänning av samma märke, Ester Elenora, och det var den jag hade i åtanke när jag åkte dit idag......och som tur var fanns den kvar....Köpte också en jättesöt kofta att ha till!!








Har försökt fota både klänning och kofta men det är svårt att göra dem rättvisa så jag lånade bilder från Ester Elenoras egen hemsida.....

Vill också tipsa om att Hemma hos oss just nu har 20% på alla kläder och skor så passa på och åk dit!! Gäller t.o.m 13/3.

Ikväll ska jag på tjejkväll på gatan....ska bli mysigt! Vi har inte träffats och "tjötat" sedan glöggfesten i december och jag kan garantera att det inte alls är som i söndagens avsnitt av Solsidan.......:-) !!
Ha en bra onsdagskväll!
Kram

5 kommentarer:

Miruschka sa...

Oj, vilka fina kläder du köpt! Perfekt att ha lagom nu till våren:)
Kul med tjejkväll, så himla kul att kunna träffas och snacka lite skit;)
Ha så kul!
Kram♥

mariaikos sa...

Men oj vad mycket fint , alltihop!!
Hoppas du har en trevlig tjejkväll( se bara upp vem som ligger bredvid dig när du ska sova, tänker på solsidan)
Kram!

Anonym sa...

Helt ljuvliga kläder!! Får ta en sväng dit o kika. Hoppas ni hade det trevligt på tjejkvällen! Kramar Maria

Anonym sa...

Tack för din kommentar!(Såg den precis när jag lagt in mitt inlägg.) Jag åkte till butiken direkt efter jobbet och hittade en fin present till min väninna som fyller år idag och även något fint till mig själv. Tack för tipset!! Hoppas du inte åker på någon influensa! Det vore ju typiskt nu när din son äntligen har piggnat till lite! Ha det så bra! Kram Maria

Marias Collage sa...

Underbara kläder! Stod och fingrade på EEsjalarna idag i affären, men det slutade med att jag köpte två "liknande" på Kappahls barnavdelning, billigt + 20% rabatt :) Men de du köpt är ju så klart snyggare!
HA det gott!