onsdag 30 mars 2011

Ny lampa...

På väg hem från jobbet idag stannade jag till hos Ljusexperten! Vi är ju som sagt på jakt efter både förnsterlampa och taklampa till kontoret och där finns det hur mycket fina lampor som helst! Problemet är att välja men till slut fastnade jag för en röd lampskärm i Lexington-stil och en vit avskavd lampfot.




Taklampor fanns det också många fina att välja på men där är det nog bäst att maken också får säga sitt .....:-)!

Hittade en rullgardin i garderoben?! (hade glömt bort den) i benvit bomull med öglor och pinnar i, men den är lite för bred så jag ska korta av pinnarna och flytta öglorna lite längre in. Ni ska få se när den är klar och på plats!

Ska snart krypa i säng för jag är otroligt trött ikväll....men först ska jag kika in hos mina favoritbloggare!!!
Kram på er!!

5 kommentarer:

Marias Collage sa...

Fin lampa, gillar stjärnskärmen!
Ja det är väl underligt att man kan glömma av saker i gömmorna titt som tätt!
Sov gott! Kram

Vardag och flärd sa...

Det ser så smakfullt ut!
Är också jättetrött, kan det vara vårtrötthet!
Kram o god natt! Eva

Anonym sa...

Jättesnygg lampa! Spännande att få se resultatet med rullgardinen när den är klar! Vi har köpt nästan alla våra lampor på Ljusexperten, de har verkligen ett stort urval. Får nog ta mig en sväng dit och kika om man kan hitta en fin skärm till loppislampan. Känner inte igen dig heller, Anne-Lie. Det är ett större samhälle än vad man tror! Ha det så bra! Kramar Maria

Miruschka sa...

Jättesnygg lampa du hittat!
kul att få se när allt i fönstret är klart:)
Kram♥

Det vita dårhuset sa...

HÄRLIG lampa =)!! Skulle vara fin i sonens rum =)
Hoppas du får en god natts sömn!
Kram Erika