Lyckan var stor när han fick sitt NinjagoLego.....Det enda han önskar sig...säger han..:-)
LEGO har verkligen förändrats sedan jag var barn.
Då var det bilar av alla de slag, brandstationer och bondgårdar man byggde....nu är det Star Wars, Indiana Jones och Ninjago som gäller .....Superhjältar och bovar...
Gillar egentligen inte att det är så mycket vapen bland leksakerna.....men maken säger att jag överdriver.....Han jämför med att leka cowboy och indian eller polis och tjuv....ja kanske det är så.....men jag gillar det inte i alla fall.....!
Är det bara jag som är löjlig eller vad tycker ni?
Idag är det städning och förberedelse för kalaset i morgon som gäller. Putsa fönster ska jag oxå försöka hinna med..:-)
Har lovat Samuel att vi ska fika med blåbärspaj i eftermiddag....vi firar lite, bara i familjen idag, så den ska också fixas....så det är bara att sätta fart...:-)!
Önskar er en härlig fredag!!
Kram

