torsdag 5 maj 2011

För 23 år sedan.....

Idag för 23 år sedan föddes mitt 3:e barn. Han kom med buller och bång mitt i natten.....förlossningen gick snabbt men inte smärtfritt....-)!

Idag är han en vuxen man, sambo och pappa till ljuvlige lille Gabriel! Säger det igen.....tiden går fort...!! Barnen blir äldre men inte vi väl...:-)


Fredrik och hans lilla familj!

Fredrik och Samuel....... mina älskade söner...som jag nästan prickade in på samma dag.....
Det skiljer 17 år på dem men det värmer i mammahjärtat när de sitter tätt intill varandra i soffan och spelar Nintendo!! Syskonkärleken är inte att ta miste på!

Kram på er alla!

4 kommentarer:

mariaikos sa...

Fantastiskt, jag skriver det igen : att du har sån spridning i åldrarna på din barn!
Men visst har dom glädje av varandra ändå.
Grattis till dina söner !
Kram!

Miruschka sa...

Barnen växer ikapp oss till slut, men egentligen går ju inte den ekvationen ihop;)
Grattis till de båda sönerna!
Kram♥

Anonym sa...

Fina barn och barnbarn! Så roligt det måste vara ni när ni träffas allihop! Bra för Samuel att ha en sådan fin förebild som sin storebror att se upp till! Ha en trevlig helg!! Kramar Maria

Camilla sa...

Hej och tack för råd om mattan! Håller med dej - det blir nog en Nyblom i alla fall:)

Ja, tänk va tiden springer iväg. Vi skall också fira födelsedagar i helgen. Alice har fyllt 13 och Adam blir 11 på tisdag.

Ha det gott - kram kram!!!