söndag 15 maj 2011

Ändrade planer.....

Blev inte som planerat idag....heller.....Himlen var grå och regnet hängde i luften men jag trodde att jag kanske skulle hinna få ner alla fröer ....men när jag var på väg ut så började det spöregna....sedan höll det upp en liten stund och sedan var det igång igen. Velade fram och tillbaka på om jag skulle trotsa regnvädret och gå ut och greja i alla fall men nej..... inte min grej att stå ute och frysa i regnet....Får bli en annan dag!




Så jag började baka istället....till lycka för en del i familjen i alla fall...:-).




Blev både kanelbullar och polkagrisbiscotti.




Tänkte bunkra upp i frysen med lite gott fika som man kan plocka fram när solen skiner och man vill ta en kopp kaffe ute i trädgården.




Har ni röstat idag? Vi har precis varit nere i skolan här i samhället och lagt vår röst och det verkar vara väldig lågt deltagande den här gången. Lite synd tycker jag för det är ju vårt enda sätt att påverka.

Ha en fortsatt skön söndag!
Kram

4 kommentarer:

mariaikos sa...

Nu blev jag sugen på bullar , dom ser jättegoda ut.
Min son som bor i Göteborg har fått jobb i Borås. Sportlife ska öppna ett till gym . Han ska bo kvar i Gbg och pendla.
Kram!

Anonym sa...

Ibland blir inget som man tänkt sig. Familjen blev nog lika glada för goda bullar och biscotti istället! Fina fikastunder ni kommer ha! Hoppas det håller upp i veckan så du hinner peta ner allt! Ha en bra vecka! Kram Maria

elisabeth sa...

Hej.
Hvor ser de lækre ude uhmmm jeg bliver
sulten :):)
Giver du en kop kaffe :)
Kram Elisabeth

♥ Carina ♥ sa...

Åh vad gott med nybakta bullar och såna där polkagrisbiscotti tänker jag testa att baka nån dag :)
Kram