fredag 20 maj 2011

Var är värmen??

Vaknade till klarblå himmel idag....vilken lycka på min lediga dag! Tog på sommarkjol och sandaler och gick ut....men HUUUUU vad det blåste kallt!!



Idag har min syster och hennes minsta lilla busfrö varit här och fikat....mysigt!!




Sedan tog jag tag i städningen....Känns så skönt när det är gjort!

Nu ska försöka ta mig ut i trädgården en stund oxå och se hur det växer och gror i alla rabatter och krukor. Kanske peta ner lite frön.....om jag inte blåser bort...:-)

Ha en riktigt mysig fredagskväll!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, huga vad det är kallt! Det är tur att pälsen växer ut på benen igen så pass snabbt mellan rakningarna:) Nu finns dina fina Converse omnämnda på min blogg och jag tror minsann att en arbetskamrat har varit i kontakt med dig med en beställning! Snygga skor och väska du har! Fina färger till solbrunt sommarskinn! Ha en trevlig helg! Kram Maria

mariaikos sa...

Snygg kjol väska och sandaler . Riktig sommar feeling. Härlig färg.
Vi får hoppas på lite mer värme .
Kram!

Miruschka sa...

Värmen kommer tillbaka redan i morgon och stannar över helgen, allt enligt SMHI;)
Jättesnygga sandaler!
Ha det bäst.
Kram♥