tisdag 3 maj 2011

Är lyckligt lottad....

Tack för era omtänksamma och gulliga kommentarer!! Värmer i hjärtat..:-)! Helt fantastiskt att ha fått så goa vänner genom bloggen!


Kvist från vårt plommonträd.

Ikväll har maken och jag varit iväg och köpt lite presenter till Samuel som fyller 6 år på fredag! Helt otroligt vad fort tiden går!! Var ju inte länge sedan han var en liten bebis... vår lille sladdis.....


10 dagar "gammal"....:-)
 När vi ändå var iväg passade vi på att köpa matjord till våra 4 nyinköpta pallkragar som står uppradade i det gamla trädgårdslandet!
Ska bli så roligt att fixa till dem och plantera, men det får vi nog vänta ett litet tag till med för vi har haft några riktigt kalla nätter med frost här. Ska visa er när det är klart...:-)

Ha en skön onsdag och KRAM på er alla!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! La precis in en kommentar men den försvann. Du kanske får dubbelt nu?!. Ja, tiden går verkligen fort förstår man när man ser på barnen! Då blir det en spännande dag för en stor "liten" kille på fredag med kalas och presenter! Ha det så bra! Kram Maria

Anonym sa...

PS!:) Bloggen Ett Vitare Hem har utlottning av jättefina mjölsäcks-gardiner. Jag har köpt sådana av henne, gå in hos mig så hittar du länk till utlottningen och bild på dem!
Ha det bra! Kram Maria

Miruschka sa...

Man trodde inte man skulle "lära känna" så många människor genom bloggen, det känns som en stor bonus!
Ha en riktigt fin onsdag.
Kram♥ och god morgon

mariaikos sa...

Kul med barnkalas. Tänk att du har en sån liten kille och ändå så stora barn också. Ja det har jag ju också, men inte lika stor åldersskillnad. Min äldsta är ju 27 och yngsta 13.
Kram!

Vardag och flärd sa...

Vill bara säga hej och håller med dig om att det är ljuvliga vänner på bloggen!
Kram Eva

Anonym sa...

Hej syrran! Gud vad söt han är på kortet! Hörru, ska vi inte skaffa var sin liten goding till? Tittade på "en unge i minuten" Och blev konstigt nog sugen.... Sjukligt! Kram kram Annicka

♥ Carina ♥ sa...

Naw... så söt han är. Ja tiden går verkligen fort. Önskar man kunde bromsa den lite :)
Ha ett trevligt 6-års kalas i morgon nu då :)
Kramen

Marias Collage sa...

En sån liten sötis! Ja vad tiden går fort...
Åh jag är så nyfiken på dina pallkrage-planteringar! Ska ha det på vid ena gaveln på huset för att öva mig på att odla, tänkte jag.
Vad har du satt för något?
Ha det gott! Kram Maria