tisdag 24 maj 2011

Bakom huset...

har vi en stor Syrenbuske som just nu blommar med ljuvligt doftande lila klasar!


Så vackert tycker jag!




Vi har även en vit Syrenbuske men där har blommorna inte riktigt slagit ut ännu......behövs nog lite sol efter allt regn som vi har fått här de senaste dagarna!




En underbar tid nu....försöker att leva i nuet (inte lätt) och njuta av att kunna vara ute i trädgården(när det inte ösregnar)....Man behöver inte alltid rusa fram som ett skenande ånglok för att få gjort så mycket som möjligt varje dag....Rätt som det är så är sommaren förbi och man undrar vad som egentligen hände?

Så njut av livet och ta hand om varandra!
Kram på er!

3 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Mmmmm .......jag känner hur gott den luktar . Här dröjer det ett tag innan det blommar.
Helt rätt : att ta det lite lugnt och njuta.
Kram!
( Vet inte varför jag inte kan kommentera med min bild )

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Ääääälskar syrén...och kanske ännu mer doften - helt underbart! Lyckliga oss som har dem i trädgården. =)
Ha en fin kväll!

Kram kram

Anonym sa...

Kloka ord av dig som jag verkligen ska försöka ta till mig :)
Det är så mycket att fixa och dona med nu så man kanske glömmer bort att njuta...
Kram fina du!
(fel på bloggen men det är jag Carina som skriver)