söndag 29 maj 2011

Alla mammors dag....

Ni har väl inte glömt lilla mamma idag? Är ju alla mammors dag idag....borde det väl vara alla dagar...:-)

Min syster och jag firade vår mamma redan i fredags med en stor kruka fylld med färska örter att ställa på balkongen. Kommer att bokas ett biobesök och mat eller fika lite längre fram också. Har blivit en liten tradition, en mysig sådan.

Snart ska vi bege oss ut till mina svärföräldrars stuga och fira min goa svärmor!




Själv blev jag firad med ett jättefint handgjort växtgaller från Nelson...:-) Ska slås ner intill sliperskanten och sedan ska jag plantera Humle tillsammans med någon annan blommande klätterväxt. Kommer att bli såååå fint...:-)



Ha en mysig MORS DAG!!!
Kram

4 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilken fin morsdagspresent - underbar! Men ska du verkligen sätta ut det i trädgården? Passar jättefint där det står nu! =)

Kram kram

♥ Carina ♥ sa...

Åh vad fint växtgaller!! Jag har redan visat min man som en liten "vink" , jag hoppas han fattar :)
Kram

Vardag och flärd sa...

Vilket fint klätterställ! Det var ingen dålig Mors dagspresent!
Kram Eva

MARIA I KOS sa...

Jättefint växtgaller . Bra present .
Hoppas du har haft en trevlig Mors dag .
Kram!