fredag 27 maj 2011

Önskar att jag hade haft en doftblogg...

Då hade ni känt den ljuvliga doften av mina vita liljor.......mmmmmmm...:-)



Bild från förra fredagen.

Otroligt vackra med magisk doft!




Vi fick en stor bukett Liljor när vi gifte oss för snart 2 år sedan och blev alldeles hänförda av både blommans utseende och doft. Så förra fredagen köpte jag en bukett och nu, efter en vecka,  har de sakta men säkert börjat slå ut!




Har varit lite tyst här på bloggen i veckan.....har inte haft tiden eller inspirationen till att göra något inlägg och blogger har strulat så jag har inte kunnat kommentera andras bloggar heller...:-(

Nu är det i alla fall äntligen fredag igen och vi är lediga, Samuel och jag...!!
Avverkade städningen igår kväll och hade hoppats på lite fint väder idag så att vi kude vara ute hela dagen.....men vaknade till ösregn och gråmulen himmel! Inte så mycket man kan göra åt så nu får vi mysa innomhus istället.

Vi kanske hörs senare!
Kram på er alla!!

5 kommentarer:

Marie sa...

Liljor är så vackra!!
Men favoritblomman för mig är nog liljekonvaljen, både för doften och de vackra klockorna.
Här är det ett evigt regnande, är så himla less på det. Men eftersom det är fredag och snart helg, så kan jag ha överseende med regnet;)
Kram♥ från Marie

Anonym sa...

Åh så vackra liljor!!
Jag har lämnat ett litet tips på min blogg, kanske det kan hjälpa dig.
Ha en trevlig helg!
Kram ♥ Carina ♥

MARIA I KOS sa...

Jättevackra blommor .
Här regnar det också hela tiden .
Skönt du har som är ledig från jobbet på fredagar.
Kram!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Ja men det har du ju - en doftblogg, alltså! Jag kan i alla fall känna den underbara doften genom skärmen...eller har jag bara väldigt bra fantasi? ;) Jättevackra är de, i alla fall.
Ha en fin kväll.

Kram kram

Anonym sa...

Riktigt snyggt med liljor! Elegant och fräscht på samma gång! Med dina fina bilder så kan man känna doften! Trevlig Helg! Kramar Maria